duminică, 29 aprilie 2012

Fără nit

  Din start vă spun, sincer, îmi pare rău că le-au retras licența. Înainte mă tot întrebam, oare ce cretin a putut inventa o asemenea denumire de canal de televiziune? Acum știu că nu a fost chiar prost de tot, ci foarte... original. Până în 1997 erau televizate doar ideile vechi, iar comutaliștii au venit cu o noutate în acest domeniu, adică au început a arăta lumii, la televizor, ideile noi. Sau... au hotărât să scoată ideile noi din obscuritate prin televizare?... Oricum, se pot lăuda cu cea mai deosebită.

  Acum să vă spun de ce regret că nu mai emit prin eter. Nu-mi va fi dor de filmele rusești sau cele traduse în rusă. În caz că mi se va face dor de așa ceva, am Jurnal TăVă, deci nu ar fi o problemă. Nu-mi va fi dor de emisiunile de dezbateri politice cu tot felul de scârboși. În caz că mi se face dor de asemenea chestii, am Pu(b)lika TăVă. Nu neg, fac și astea circ, dar nu de calitate superioară, iar nit le bătea și la cantitatea circului. Unicul canal de al opoziției latră pe internet, dar baticoasele și boșorogii nostalgici după URSS nu prea o au cu astfel de chestii. Era numai bun de privit la televizor. Nici eu nu le voi da târcoale pe net, dar o să duc dorul știrilor ce izvorau la ăștia. Acuma cum voi afla eu direcțiile de atac ale lupilor romini? Că ei mă informau, când și cum, pe unde și câți lupi romini tigani trec Prutul ca să violeze și să devoreze mioarele roșii neprihănite maldavnești. Ș-apoi bine eu, dar ciobanii și sătenii maldavani ce se fac? Căci ei vor avea de suferit de pe urma dispariției mioarelor violate. Maare necaz și nu-i de șagă!

   O să mă chinuie gândul, oare ce mai face baba de la Nemțeni? Cum adică nu știți care? Păi era una care s-a plâns luptătorilor pentru dreptate de la nit, că într-o seară au venit Lupu, Filat și Ghimpu și i-au băgat o boambă-n cur. Și până nu s-a înnădușit, aiștea au cărat-o lângă digul de la Prut, astfel încât detonarea curului babei să salveze Galațiul de inundații. Ei da bre, cum să nu, nu avea cum să fie inundat! Învață geografie și istorie, că până și valurile Prutului țineau cu maldavanii și loveau atât de puternic în Dunăre, încât aia se-ntorcea îndărăt și dădea peste Galați. Astea nu le afli de la fascistul pro-romin Tănase, că el trădează până și cu fontul titlului ziarului său, care izbitor seamănă cu cel al Timpului lui Eminescu. Recunoașteți, tovarăși, dacă nu erau patrioții de la nit, unde mai aflați voi cum arăta steagul lui Ștefan cel Mare? Mureați ca proștii fără să știți că de fapt era bicolor, ca la Bălți și Edineț. Eu unul, fără nit, nu aveam de unde ști ce înseamnă a fi fascist, nazist.

  Aveam de gând să merg la oftalmolog, căci prea sumbre erau imaginile pe care le credeam reale. Realitatea o vedeam bine doar când priveam nit. Așa am aflat că trăiesc în statul secular și independent Moldova, că aceasta e extrem de bogată și că parșiveniile liberaste încearcă să-i submineze statalitatea. Rușine CCA - condus de hunta liberală și Filat! Rușine jurnaliștilor, că sunteți lipsiți de solidaritate de breaslă (căci chiar sunteți aproape toți la fel)! Tata Vova știe cine conduce în RM și a mers direct la responsabili, la APCE. S-a plâns șefilor europeni ai Aliansului că aceștia nu-i lasă și lui măcar un colț de spațiu pe piața media. Au fost de neînduplecat aceștia... și e păcat. Păcat că de acum încolo, doar ideile vechi vor fi televizate... 
  
  P.S. Nu știu de ce, dar am sentimentul că frecvența eliberată de nit, va fi preluată de un alt canal măreț. Eu propun să fie numit NCT - Noul Circ Televizat.
Comentarii
0 Comentarii
Tweet-uri

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu